Institut d'Educació Secundària de Vila-real

X edició de les Jornades d’Alumnes Mediadors i III Trobada d’Innovació i Excel·lència Educativa

Des de l'IES Miralcamp ens complau comunicar-vos que estem preparant la X edició de les Jornades d'Alumnes Mediadors i III Trobada d'Innovació i Excel·lència Educativa, esdeveniment organitzat pel nostre centre i per l' Ajuntament de Vila-real.

Primer de tot, si és el cas, voldríem agrair-vos la participació en les edicions anteriors, i en qualsevol cas, invitar-vos a la nova edició que, amb molta il·lusió, estem preparant a dates d'ara.

Enguany celebrem 10 anys de les jornades que van nàixer com jornades provincials i que a la 8ª edició vam convertir també en Trobada d'Innovació i Excel·lència Educativa, ja que participen centres educatius i professionals també d'altres províncies i comunitats autònomes d'Espanya i no només es parla de Mediació. Al llarg d'aquests anys hem abordat temes con el “cyberbullying”, la gestió d'emocions, noves metodologies i nous enfocaments educatius.

També han traspassat ja els límits nacionals amb la participació de l'Ajuntament de Vila-real i de l'IES Miralcamp en el Projecte Erasmus+2015: “MEDES. Mediació Escolar com a Metodologia Innovadora per a la Prevenció de l'Abandó Escolar Prematur”.

Les Jornades estan dirigides a professorat, alumnat, altres professionals i famílies.

Hi haurà un dinar de convivència com a edicions anteriors i els centres educatius podran compartir les seues experiències mitjançant la gravació d'un vídeo que es projectarà a l'Espai d'Experiències. Adjuntem instruccions en el següent Enllaç.

En aquesta 10ª edició comptarem amb ponents com:

• MIGUEL ÁNGEL SANTOS GUERRA, expert en Didàctica i en Organització Escolar, autor de llibres com Aprendre a conviure entre altres.
  • Maria CARME BOQUÉ TORREMORELL, experta en Pedagogia i en Mediació i Resolució de Conflictes, autora de llibres com Temps de Mediació entre altres.
  • ANTONIO CHAMORRO i COSETTE FRANCO, educadors socials i pedagogs de l' Associació Ariadna de Sevilla que treballen amb joves i les seues famílies.
  • Manuel Oliver, el MAG MOR, amb un espectacle de màgia i valors.
  • I també parlarem de NEUROEDUCACIÓ amb la intervenció de la Dra ROSA CASAFONT i VILAR, llicenciada en medicina i cirurgia, experta en Neurociència que ens farà una ponència amena i adaptada a tot el públic amb la presentació de ferramentes per a tots els assistents; autora de llibres com Viatge al teu cervell emocional entre altres.

La data de realització de la X Jornada d'Alumnes Mediadors i III Trobada d'Innovació i Excel·lència Educativa està prevista per al dijous 4 d'abril de 2019, en una jornada de 8:30h a 18:00, aproximadament, a l'Auditori Municipal Músic Rafael Beltran Moner.
La inscripció es podrà realitzar a la pàgina web de l'IES Miralcamp (http://iesmiralcamp.edu.gva.es/new) des del 18 de febrer fins al 25 de març de 2019.
Només tinguem acabat el disseny del programa, tornarem a posar-nos en contacte amb vosaltres.
Per a contactar amb nosaltres:

• email:direccio@iesmiralcamp.org
  • Telèfon: 964 738985.