Institut d'Educació Secundària de Vila-real

VII Jornades d’Alumnes Mediadors 2016

VII Jornades d'Alumnes Mediadors 2016

Des de l’ IES Miralcamp de Vila-real, després d’una experiència de 10 anys com a formador de professorat i alumnat MEDIADORS, i amb la finalitat  d’aconseguir la millora del clima de convivència al centre, ens hem proposat, per seté curs consecutiu, organitzar, amb la col·laboració del l’Ajuntament de Vila-real, el CEFIRE  i la Inspecció Educativa de Castelló, les VII JORNADES  D’ALUMNES MEDIADORS.Per a la Inspecció Educativa és molt important la trobada de professionals i d’alumnat de diferents centres, per tal d’intercanviar i transmetre la idea que no estem treballant sols, que som molts els qui desitgem el millor per al món educatiu, per tal de formar els futurs ciutadans.

Inscripció

Si el  vostre centre està realitzant  alguna activitat relacionada amb la mediació escolar o es planteja posar en marxa alguna mesura semblant per a  treballar la millora de la convivència i voleu acudir a aquestes jornades, us podeu inscriure, des del 23 de novembre  fins al dia 22  de desembre  de 2015, mitjançant els enllaços que hi ha a l'inici d'aquest text. Hi ha tres tipus de formularis d’inscripció:

• Per a centres educatius que  participen amb alumnat
  • Per a professionals, relacionats amb l’educació o no, interessats a acudir (mestres, professors, psicòlegs, estudiants... )
  • Per a mares i pares d’alumnes interessats.
Programació

En  aquest moment i fins que estiga tot lligat sols us podem avançar els aspectes següents:

• Les jornades tindran una duració de dia i mig; dijous 11 de 8,30h a 19h  i divendres 12 de febrer de 2016 de 9 a 13,30h.
  • Els protagonistes seran, sobretot, els alumnes.
  • Poden participar, a més dels centres educatius (E. Primària i E. Secundària), tots aquells professionals, estudiants, mares i pares  interessats en la temàtica de la mediació en general.
  • Es lliuraran diplomes d’assistència  als professionals, famílies   i alumnat participants i certificats del CEFIRE per als mestres i professorat.
  • Es desenvoluparan diverses ponències a càrrec de  conferenciants de gran prestigi entre els que volem destacar a D. José Antonio Marina; filòsof, escriptor i conferenciant toledà. Director d’una Universitat de Pares  on-line…
  • Gaudirem observant una mediació realitzada per una mediadora excepcional: María D. Olivero Benítez, experta en mediació familiar. Socia fundadora de “Mediarte Gestion”
  • L’alumnat podrá acudir a tallers pràctics de temàtiques relacionades amb la mediació i la convivencia, diriguits per professorat i famílies  mediadores.
  • TAULA REDONA A la Taula Redona, en la qual acostumem a presentar les experiències que sobre mediació estan realitzant tots els centres educatius participants a les jornades, en aquesta edició, sols podran participar-hi quatre centres.

Anirem completant, en aquesta pàgina web, tota la informació sobre les jornades, segons la tinguem concretada.

Esperem la vostra  participació.

Debe ser Conectado para agregar comentarios.